Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2006 15:30 - За водата , която газим и за това трябва ли да я плащаме и на каква цена !
Автор: cannibal Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1215 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте , бе , данъкоплатци !

Па нема да Ви питам кас живеете . Нема ди Ви питам как посрещете утрешния ден .

Нема да Ви питам и защо живеете ! То на тоя въпрос отговори много .

Но ще Ви питам пиете ли вода , доколко се оливате с нея и плащате ли си редовно сметките  за вода и канализация !?

И защо ли Ви питам !?
Ами аз като съвестен гражданин  на тая ошушкана държава имам голямото желание да си платя всички данъци и такси , за да не бъда в нейна тежест . Да , но уви не е така .
Живея в средно голям град , където не всички се познават и което донякъде е добре. Живея в панелка ,строена около 80-те години на миналия век. Преди време ми смениха водомера ,за което съответно си и платих - значи става дума преди няколко години. Всичко е точно но - излезе и нова такса ОБЩ ВОДОМЕР !??! Значи отделно от начислената ми сметка аз заплащам и процент "общ водомоер",тоест такса "въздух". По дяволите, каква е тази държава , що за чудо е това. Е , верно, циганите в махалата се перат и мият нон стоп, некой требе да им плаща сметката,но защо това да съм АЗ , ВИЕ !??!
Това е поредната глупост в тази държава. Не стига че водата в нашия североизточен район е най-скъпа , но ще заплащаме и невзетите задължения на ВИК от нейните недобросъвестни консуматори , ще заплащаме за преостарялата канализация и за изтеклата вода в пространството. И не на последно място ще заплащаме и огромните банкети , които често си прави нашето ВИК - дружество .
И ето аз Ви питам драги съграждани - докога ще търпим това чудо , този абсурд , и докога ще търпим иззедниците в нашата мила и родна татковина!?


Тагове:   цена,   каква,


Гласувай:
0




1. dosheva - хм...
19.12.2006 16:17
такса общ водомер не се плаща за въздух, а за водата, която изтича от общия водомер на блока.
Нищо не можеш да напривш....с остарялата канализиция. Ако я сменят, нали се сещаш, че някой трябва да я плати. А аз защо си мисля, че този някой ще си ти или аз. А хората не искат да плащат. Защо ВиК да се натиска да сменя канализацията.
цитирай
2. cannibal - cannibal
20.12.2006 13:39
Скъпа,тази вода не изтича от общия водомер. Тя минава през него , отчита някаква стойност , която трябва да е равна на събираемата сума от всички водомери на входа , взети заедно. НО какво е техническото състояние на всеки един водомер може да каже само оторизирана специална комисия на съответното дружество. Според мен състоянието на водомерите трябва периодично да се следи от оторизиран сервиз и при нарушение да се съставят съответните санкции . То най-лесно е да се сложи такса "общ водомер". Но пак питам защо аз или Вие трябва да заплащам за нещо,което не съм употребил ?! А и мисля че отделно във фактурата е остойностен и процент за канализация .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cannibal
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9718
Постинги: 1
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930